Translate

lördag 12 februari 2011

Rumsbyte

Ja nu har ÄNTLIGEN vårt sovrum flyttat upp på ovanvåningen, jag har tagit foto men de blir inte bra ljus så den rosa färgen ser verkligen HEMSK ut på bilden hahahaah....
Men de e verkligen fint, la mig i sängen och bara looooooog sen somna jag med att ljuvligt leende på läpparna hahaaha.... De kommer bli skitfint sent när allt e klart, men de kommer ta sin lilla tid eftersom de e en massa som ska fixas hehe :P
Sen när vi tagit upp allt från vårt rum därnere så börja jag fixa pojkarnas rum, så nu har dom varsitt, och gud så mycke plats dom fick till sina leksaker, så jävla skönt för man kan liksom andas inne på deras rum... Innan så även om de va städat stod allt mest huller om buller men NU blev de jättejättefint... Lite saker som ska köpas där med, tänkte varsina små stol och bord och en EXPEDITbokhylla till dom båda, VITA såklart, bordet och stolarna ska jag måla.. Ser så jävla fräscht ut, inte mörkt o murrigt... Försöker hitta så billigt som möjligt eftersom jag vet att jag kommer SÄKERT vilja göra om de fler gånger sen, och så  tillåter plånboken detta nu iallafall hahaha
De som stör mig MEST just nu är att jag inte kan måla deras rum än :/ Har tyvär inga pengar till att köpa färg, men de kommer de kommer... Vill liksom få de GJORT nuuuuuu, sån e jag.... Men Tills tiden kommer så passar jag på att fundera på HUR jag vill måla deras rum.. HAr kollat efter en massa insperation men jag vet fan inte vad som e snyggast, stilrent e ju min smak men de känns ändå lite tråkigt till barn.. Men sen om man gör en massa figurer på väggarna så kommer dom säkert tycka dom e skittråkiga efter ett tag, så frågan e, vad ska man göra?
Vad tror ni?

Jag ska kolla runt lite till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha