Translate

torsdag 10 februari 2011

Csn

Fick väl ett väldans trevligt besked från csn idag NOOOOT hahaha jag enligt dom så pluggar jag inte på heltid, FAST att alla mina kurser jag har är på heltid, ajja dom snacka ngt om att jag va tvungen att ha 20 poäng i veckan... Och jag FATTAS 10 HELA jävla poäng hahhahaha ja skrattretande faktiskt... Men nu har jag kollat runt på utbildningar... Och ja seriöst så va inte historia min grej, plus att man har missat en hel jävla massa som jag inte orkar bry mig hanka efter på... Känner inte att dessa kurser ger mig ngt, jag vill läsa ngt jag kommer ha nytta av, något jag lär mig av och något jag kommer använda mig av i framtiden, så jag skett i den kursen... Så nu har jag tittat på lite andra kurser som jag vill lära mig och de e Sjukvård eller barn och ungdomssjukvård... Båda kurserna innehåller praktik vilket innebär att dom kommer krocka med en annan utbildning jag har men jag får se om de finns möjlighet att skjuta upp den andra någon vecka...
Men ack så typiskt så svarar inte studievägledarna när jag ringer men jag ska bomba dom med mina ringsignaler hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha