Translate

torsdag 27 januari 2011

Vilken ASBALL dag

Vilken dag, morgonen började med BAJS... Ja inge roligt o läsa kanske men jag kan säg att de va inte roligt o torka heller hahahaha.... Gick iväg med pojkarna, först med Alex till dagmamma karin, sen till dagis med Sigge, och där gav jag dom infon att han varit kass i kistan och jag misstänker laktos nu efter influensan... Jaja vi ringer om de e ngt, okidoki, jag traska hem mina 500 meter hem, plockar undan lite, slänger sopor och annat mög, sen sätter jag mig ner för att skriva min inlämningsuppgift som e STOR och jag ville vara färdig i god tid med ett bra arbete, öppnar min data, sätter igång Office och läser uppgiften om och om någon gång så jag ska fatta, ska precis peka på tangenten och så ringer dagis, Sigge har bajsat jättemycke 2 ggr på 5 minuter.. Japp då va de till att hämta min lille bajsnisse, vi gick till netto för att handla lite till hans mage...
Hem och han får slappa och jag kommer en bit på uppgiften och sen kom min kära mooooor hit <3 Snacka en massa...
Så ja så här har min dag sett ut hahahaha rooligt va?

Imorgon ska Sigge stanna hemma och alex ska till dagmamma så jag HOPPAS in i norden att jag kan få klart arbetet....
Tycker verkligen de e skitsvårt med mina arbete, jag får visserligen godkänt på dom, men detta e en helt ny värld för mig.. Jag har ALDRIG jobbat inom handel, (jo extrajobb under skoltiden men inte så engagerad i allt runt om, bara kassan) Så att försöka göra en uppgift om något man aldrig ens har sett e verkligen svårt..
Jag arbetar med min fantasibutik hela tiden och hela tiden uppgifter om hur jag ska göra en bra affärsplan/affärside, hur jag ska utveckla min marknad, exponeringen ja med mera... De e tufft...

Nä nu slipper ni läsa allt "roligt" som hänt idag....
Tjingis

Ja jag glömde nästan, SIGGE HAR BAJJAT PÅ TOALETTEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG <3<3 (han kommer slå mig som tonåring om han läser detta hahahha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha