Translate

söndag 30 januari 2011

aLLt möjligt

Då va denna helgen snabbt avverkad hahaha, i fredags va älskling på fest hos sin syster som fyllt HELA 23 år nu... Jag tiden går fort när man har roligt :P
Så han va lagom bakis igår måste jag säga, sen dumpa jag han med ungarna och åkte till skivarp, min barndomshåla <3
Där gick jag, syskonen, mor och far upp ti mormor och morfars minneslund för att minnas mormor som fyllde 100 i veckan.. Saknar dom faktiskt trots att jag inte va så gammal när dom gick bort så minns man ändå glimtar av dom, så de blev en tår som kom hos oss när vi stod där och pratade om minnen vi hade från dom <3 De slog mig sen idag efter att vi varit hos min farmor och farfar att varför är man inte där oftare och hälsar på, de kan ju komma närsom att man inte har dom kvar mer, usch hemska tanke men så är det... De ska fan bli bättring på de...

Ja sen idag så våldgästa vi farmor och farfar som jag skrev, dom blev en aningen överraskade då de verkligen va längessen vi sågs, ungarna hade skitkul där, precis som jag alltid hade när jag va liten, nu njuter jag bara av tystnaden när jag e där, älskar att stå i deras fina trädgård och höra ja ingenting mer än lite fågelkvitter.. Ja jag e en sådan livsnjutare, njuter av de mesta i livet :)

Sigge har varit konstig i magen den senaste tiden, mer än 1 vecka tillbaka har han haft mycke diarre, och kräkt 2 ggr med 1 veckas mellanrum, men han har varit pigg o gla ändå så jag har ingen susning om vad de har varit men idag har de inte varit något alls, varken kräk eller diarre, och han har god aptit, och har druckit bra.. Så imorgon blir de dagis så får vi se hur de går, de konstiga är att ingen av oss här hemma har blivit kassa, och då har vi haft både kräk och bajs på oss.. Alex har inte heller fått ngt... Så undrar om de kan har varit influensa!!?
Nä nu ska jag mysa med mina älsklingar så hoppas jag att ni får en lika bra vecka som jag ska ha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha