Translate

söndag 23 januari 2011

Historia

Ja jag behöver ju ha mer o plugga tycker jag hahahhaha, nä men min kära vän Diana sakna mig på komvux så hon undrade om jag inte kunde börja läsa någon kurs med henne där, kolla vad hon läste och ja Historia tycker jag e intressant så jag hoppa på den, 3 dagar i veckan och 1½ timme varje gång ska jag väl klara, så jag kolla med läraren och han godtog att jag har praktik sen i majmånad, bara jag kom dit och gjorde proven, så skönt om man kan få in så många poäng som möjligt så jag blir klar någongång.... Jag e ju jävligt intresserad av att starta ngt eget sen men sen samtidigt funderar jag på om jag ska läsa in sjukvård också, mest så man har de på betyget så jag har 2 vägar o välja på sen i livet, jag trivs ju med vårdyrket men känner att jag behöver lite utmaningar.. Vem vet de blir utmaningar som gör att jag vill tillbaka till vården eller kanske inte, man vet aldrig så lika bra att köra på :P... Har inte alls många poäng kvar sen till ett slutbetyg efter vårterminens kurser.. Tror jag saknar typ 250-300 poäng.. så vi får se vart livet vänder :)

Väntar på att min systerdotter ska komma hit och hämta hennes soffa så jag kan lasta ut mer från förrådet och sortera allt som ska slängas eller behållas... Ringde Erikshjälpen i veckan och sa till dom att vi har en stor fåtölj och några byrås som dom kan få, ringde i Onsdags och dom sa dom skulle hämta de, men ingen har kommit..... Så jävla drygt o ha en massa skit som bara står ivägen....

Nä nu lite plugg.... Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha