Translate

söndag 9 januari 2011

Pruttibangbang

Finally har jag gjort en ny header hehe mina kärlekar alla, min gubbe fattas men jag hitta ingen bra bild på han o mig hahahaha, men bara så ni vet han e min kärlek ändå <3

Idag har de fan inte hänt ett smack, jag vill göra om inne i vårt förråd så vi kan göra om de till vårt MASTER BEDROOM, så kan pojkarna få varsitt rum, får ju knappt plats därinne mina små liv hahaha...

Imorgon börjar distans kurs 2 wweeeiiii... Ska bli skönt o komma in i lite rutiner igen faktiskt, och jag längtar tills min gubbe e återställd så han kan göra lite mer nytta hahahha, men jag måste säga att jag har blivit jävla mer effektiv när han inte kan göra ngt, för nu kan han ju inte göra ngt så då stör man sig inte på de utan gör de själv hahaha.. Så jävlar jag har lagat go mat, bakat lite o städar hit och dit... Men nu i veckan ska jag hoppa på förrådet så de blir gjort någongång, sen ska alla bebiskläder SÄLJAS... Kommer köpa nytt när de e dax för bebis nr 3 ändå hahahah
NäFAN gonatt kära vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha