Translate

onsdag 5 januari 2011

go fortsättning på er alla

Hej mina vänner <3 De va fan längessen nu, inte bra alls hahaha, de har varit fullt upp hela december, skolan firande av jul o nyår har tagit upp större delen av min tid och ungarna såklart...
Passa på att önska er alla en god fortsättning på de nya året =) Vårt började inte så bra tyvär, första dagen på nya året går gubben och smäller benet så han kan inte gå nu hahahaha, knas... Så jag har inte bara 2 som man tar hand om, nu har jag helt plötsligt 3...

Skolan körde på ända tills den siste för min del, men nu e kurs 1 avklarad och på måndag ska jag hoppa på nästa, tycker verkligen de e skitkul o läsa ngt man verkligen har nytta av, alla dom andra ämnena man lästa på komvux va mest för att man va tvungen, jag menar vilken nytta har jag av att kunna en massa om romantiktiden t.ex hahaahaha... Nu lär jag mig hur de funkar med marknadsföring osv....

Pojkarna växer som tusan och blir vildare och vildare för varje dag som går, och ja dom bråkar en hel del, Sigge har fått för sig att Alex inte ska ha en ända leksak, ALLT e Sigges, så den fasen brottas vi med nu :)

Julen va skitmysig, firades med min mamma och pappa, bror med fru och deras tös My, Sigge älska tomten, stod och snacka om vilken fin tröja Sigge hade på sig, hjälpte tomten med att dela ut klapparna, men när Sigge fick den första klappen som va Buzz från Toy Story så försvann världen....
Passar på att slänga in lite bilder på mina busar <3













1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha