Translate

torsdag 20 januari 2011

Kräk med tillbehör

Japp då va de dax, kräksjukan har anlänt till denna adressen... Vaknade 05,30 av att Sigge lät konstig, vände mig om och då börjar Sigge spy, rätt mot pappa :/ Jag tycker verkligen de e en ÄCKLIG sjuka, har inget emot när mina barn spyr men när JAG spyr e ÄCKLIGT.... Så jag hoppas gud in i norden att jag slipper detta... Jag hade en del som skulle göras idag men ja jag vågar inte lämna hemmet, jag menar hur kul e de om man skulle spy ELLER rent av skita ner sig offentligt, neeeeejtack....
Ja sen vakna ju Alex, så jag gick ner o tog upp han och tänkte att han spytt med men de hade han inte tack o lov, tog upp han sen gick jag ner för att göra lite välling till parveln, häller upp vatten och ska hälla i vällingpulvret så jag tar fram burken och börjar hälla i och då tänker jag vad fan håller jag på med, JO då har jag tagit kaffebönorna och hällt i vattnet hahahhaaha, LOST.....

Igårkväll va jag på Zumba med syrran, och jävlar va kul de va, rikitgt kul, svettades till tusen men de kändes så jävla kul och man har ju verkligen NOLL kordination hahahahaah så skratta gjorde jag med, verkligen skönt att få släppa alla tankar en stund och fokusera på något helt annat... Har sagt hur länge som helst att jag o syrran skulle göra de och äntligen tog jag mig tid till de...

Hsr lite mycke här hemma nu, bilen har pajjat, och ni vet att januari e en ganska otrevlig månad för dom flesta, elen har kommit, trafikförsäkringen med mera, en JÄVLA MASSA räkningar med andra ord...

Skolan funkar bra, läser b-kurs nu i marknadsföring och de e kul men tufft nu, inte de lättaste med inlämningsuppgifter som man fastnar med :/.... Men jag fick tillbaka de jag gjorde i förra veckan och trots att de kändes som jag inte fattat de helt hundra så fick jag godkänt.. Jag tror helt på den affären jag har funderingar på att starta, har forskat lite på de och de verkar vara efterfrågat så fan frågan e om man ska köra på :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska satsa på din affär! Och jag hoppas verkligen att du inte får kräksjukan!

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska göra ett försök med din affärsidé.. =)
    Kan vara kul att ha en buisness woman i familjen.. ^^, hihi...

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha