Translate

lördag 22 januari 2011

Pinsam mamma

Min son han skäms över sin mamma, japp snart 3 år och han skäms redan hahahaha.. Han sitter vid köksbordet och surt väntar på mat, jag sätter igång lite musik och börjar släppa loss, Alex garvar som tusan åt sin fjantiga mamma MEN inte Sigge, som vrålar SLUTAAAAA MAMMA, INTE DANSA... Riktigt arg men jag fortsätter stepa loss och Sigge blir skitsur hahahaha lite kul e de allt... Hur fan ska de bli när han e 15.... Ja jag blir väl en pinsam mamma, men enbart för jag tycker de e kul hahahaha nää ska göra mitt bästa så Sigge slipper skämmas.. Jag vet vad jag absolut vad jag inte ska göra och de e att använda tofflor, gud vad jag tyckte min mamma va pinsam för hon hade tofflor på sig hahaha, jag sa aldrig till henne att de va öppet hus på skolan för jag ville inte hon skulle komma med sina träbonnar (tofflor).....

Idag har varit en riktigt dödag, som tur va kom Svägerskan med kille hit och lattja lite en stund men sen har tiden varit sååååå lååååång... Får tillbaka bilen idag, den e saknad så nu ska vi inte sälja den ändå, kämpa röven av oss för att kunna behålla den.... Allt hänger på Jobbet maqan ska till på Måndag, får han de eller inte....
Nä nu ska de ÄTAS
Seee yaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha