Translate

lördag 18 december 2010

Jul plugg och en massa LOVE

Ja de har inte blivit mycke skrivande här alls på sista tiden :/
Jag e färdig med komvux nu iallafall och jag fick mitt vg i samhälle MOHAHAHAHHA... Jag gjorde provet sen vänta jag på svaret utanför och när han kom ut stod de ett stort vg och jaaaa jag fick då vg i kursen med, men givetvis va han ju snabb med att kläcka av sig när han såg mig dansa av lycka att min kompis vg va starkare?????? WHAT jaha OCH? gubbe!!!!
så de blev 3 vg och 1 g, helt nöööjd... Nu har jag hoppat på min distanskurs, praktisk marknadsföring A, sen blir de fler efter de, tycker detta e skitkul och änsålänge e de inte så svårt att plugga på distans faktiskt..

Allt e bra med pojkarna, Alex han springer runt som bara den nu och har gjort de typ 1-2 månader nu såmycke som händer med han, helt klart den roligaste åldern.. Sigge han utvecklas också som tusan, han förstår verkligen vad man säger till han nu, gjorde han innan med men lyssnade liksom inte... Pratar på som fanken... Ja de e en härlig ålder båda <3

Känns så konstigt att de om ett halvår har gått 3 år sen jag födde Sigge, jag har varit mamma i 3 hela år, dom 3 åren har sprungit iväg som bara den, känns lite jobbigt hahaha....
Älskar mina barn så otroligt mycke... Vet nu precis vad mamma och pappa mena när man bodde hemma och dom sa att man skulle iallafall ringa så dom visste var man va, min största rädsla är att ngt ska hända med mina prinsar, nu försår jag dom helt o hållet, då tyckte jag bara dom va löjliga..

Snart Julafton ja, och ingen julkänsla här inte :/ Bull men så e de, och julgranen åker inte upp heller eftersom jag vet 1 spillevink som kommer totalvandalisera den, inte lönt, visserligen e de plastkulor men de ligger massa saker överallt o de räcker.... Städar tillräckligt varje dag hahahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha