Translate

onsdag 2 februari 2011

min bebishjälte

Fy fan säger jag bara, jag lider med min lille son, vi åkte in till akuten igår med sigge och ja, trots all denna diarre så va de förstoppning han led av, och en massa massa gaser i magen,, dom gav han först ett lavemang men de hjälpte inte, utan allt kom ut igen, som han skrek men han va så duktig och låg stilla bara, mammas hjälte ... Ja så dom beslöt att han skulle få sova över och få ett oljelavemang sen vattenlavemang, så nu väntar vi på vattenlavemanget, usch jag lider med han....
Jag hoppas de e över sen för hans skull och skiten kommer ut... Nä nu ska jag pussa på min älskling,, någon får gärna komma och hälsa på, han hade blivit så glad, avd 65 på barnsjukhuset rum 9 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha