Translate

tisdag 7 december 2010

^^.

Hellooooo friends <3
JAAAAA
Jag har fått reda på vad jag får i betyg i mina kurser =)
VG i religion
G ev VG OM jag får vg på de sista provet i samhälle
VG i naturkunskap
G i svenska B
Matte ska jag gå om nästa termin, och på lektion så jag får ordentliga genomgångar, inte som nu att jag går o sätter mig i ett klassrum och studar bara... Funkar inte för mig alls med matte...

Ja Sigge har börjat toaträna lite smått, han har ju varit TOTALT anti toaletten innan och blivit jättearg så fort vi frågat om han velat kissa på toaletten men så läste jag ett litet belöningssystem med klistermärke och de funkar kanon, så när han har kissat JUBLAR mamma och han får sätta en liten mussepigg på sitt belöningspapper och sen torka sig och sen spola, tvätta händerna, han tycker de e jättekul nu hahahaha...
Inget tvång att gå utan blöja, men nu vet han vad man gör på toaletten iallafall =)

Jobbade i helgen och de va roligt som attans o jobba med Ulrika va jättekul =) Härligt när man jobbar natt med någon och tiden bara springer iväg, betyder att man har kuuuuul :P

Nä nu ska jag ge lite välling till min lillelille prins som nu har fått mammas förkylning, hes och hostar och allmänt gnällig, sen ska han nanna kudden <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha