Translate

torsdag 25 november 2010

VGVGVGVGVGVGVG

Japp de känns att de nu börjar nå sitt slut i skolan :D Hade religionsprov igår och fick tillbaka de idaaaaag och ett fint litet VG stod de :) Så nu kan jag säga till 90% att jag har vg i kursen, annars kommer jag slå han på påsen om jag inte får de!!!!
Svenskan har jag ingen som helst susning om vad jag har där, men helt klart ett G MINST, naturen måste jag också fått VG i, bara vg på proven såååå, matten har gått åt helvete, (oväntat) sen ja samhällen, hade mitt betygsamtal med han i förra veckan, och precis som alla andra som inte e där och skiter ett stort jävla stycke i kursen så får jag ett G, skillnaden e där att jag bryr mig om kursen, jag e alltid där, jag gör proven när dom ska göras, skillnaden e här att JAG HAR BARN, japp så ligger de till, höll på att sätta i halsen när han sa att de hade nog gått bättre om jag inte haft fullt upp med ungarna, MEN om jag skulle få VG på de sista provet så kan han tänka sig att ge mig VG... Sådant får mig att bara bevisa för gubben att jag KAN...
Näfyfan..... Hade varit kul o se dom andras betyg, ni vet dom som aldrig e där och får kanske g- på proven....

Ja sen den 13 dec kör jag på ett nytt race med skola, börjar läsa distans :) En massa handelskurser, men eftersom jag har beslutsångest om vad jag vill bli så kommer jag avsluta studierna med sjukvårdskursen så jag har den på papper om ifallatt... Ska bli intressant hoppas jag, ska hämta böckerna imorrn :)

Nä fan nu skiter jag i detta, ha en myskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha