Translate

måndag 15 november 2010

Fuck YoUUUUU

Uppe i ottan idag ja :P Skola som börjar nu klockan 8.. Gick o la mig i tid igår så jag skulle va pigg och ja de e jag hahahaha.. Mår fortfarande inte helt hundra men de värsta e över tack o lov, kan andas normalt nu men har en rälig hosta... Och fortfarande ingen röst, gubben saknar min röst nu sa han hahaha, känns som han får äta upp de sen <3 ;)
Igår åkte vi till pappa och fira lite farsdag sen tog vi en sväng till min lilla Hometown skivarp och jag blev lite nostalgisk där, saknar hålan lite ;) Har så många roliga minnen från lilla Skivarp, fast jag hata och bo där när jag va liten hahahaha.....
Så de blev en påhälsning hos min käre syster med familj med, första gången på egen hand vi va där :)
Nu e de bara brossan kvar som vi ska hem till :) Sen har vi varit hos alla :)

Ja jag blev lite smått glad idag när jag ställde mig på vågen :) Hahahahaha har gått net typ 2-2,5 kg sen jag blev sjuk så kvinnor, mitt bästa bantningstips utan att behöver göra ngt speciellt, sluta snacka, BARA GÖR DE hahahaha....
Nä nu ska jag fylla på kaffekoppen

Här får ni en låt som jag blivit totalt kär i, finns de någooon som kan säga FUCK YOU så vackert?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha