Translate

torsdag 4 november 2010

Leende guldvita tänder

Japp idag har jag varit hos tandläkaren och tagit bort mina fula tänder.. Så nu e de slut på putmunssmilet hahahha
Nu fast jag bara har provisoriska tills mina nya kronor e färdiga så ser de redan mycke bättre ut, så när jag springer förbi en spegel så LER jag hahaha
Japp livet e härligt när man kan gå med ett leende och bara glo på sina tänder hahaha...

Ikväll ska jag till jobbet och jobba heeeela långa natten, ta med mig lite skolupgifter och hoppas på att man kan få gjort liiiite av de med, brukar inte bli så mycke sammanhängande plugg när man jobbar men lite kanske.. Har ju en jävla massa som ska vara klart tills nästa vecka, puuh...

Skulle på Halloween/inflyttningsfest i helgen men de fick jag avboka, måste ta så mycke jobb som jag bara kan eftersom nu gubben e arbetslös och jag står utan pengar i dec om jag inte jobbar nu, god jul...
Ajja de va lika förra året nästan, men vi hade en skittrevlig jul ändå, och känner jag mig nere så e de bara att gå förbi spegeln och le så blir jag glad igen ;)

Nä nu ska den lille läggas sen ska jag gå hem en stund till Diana innan jobb så see ya my friends <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha