Translate

tisdag 2 november 2010

Jag blir knäpp, jag blir GLAD

Sitter och håller på med en hemupgift vår käre samhällslärare tyckte vi skulle göra över lovet, konjuktur och arbetsmarknad, låter de kul? nÄÄÄÄ inte direkt....

Idag har jag haft en jävligt bra dag ska jag säg er :)
Börja dagen med att åka till min tandläkare i Malmö, för att laga mina hål, men när han fick höra att jag skulle på jobbintervju så tyckte han de vore taskigt att bedöva flabben på mig hahaha, så han lagade min ena hörntand som också e skadad sen cykelolyckan för snart 20 år sen, så nu e min tand såå fin, och på torsdag ska han ÄNTLIGEN fixa mina två framtänder :D så jävla roligt, ut med dom fula jävlarna och in med nya vita fiiiiina ^^
Ja iallafall, när jag hade varit där så började jag min NERVÖSA promenad bort till Södervärn/Malmö för att gå på JOBBINTERVJU :) Japp så e de, jag fick träffa chefen på kirurgavd för en liten JOBBINTERVJU, ska jag säga de fler gånger hahahah.. Så nu om inget fuckar upp sig så har jag ett vikariat from den 10 januari på Kirurgen i MALMÖ... Lönen e ju TYVÄR mycke mycke sämre än de jag har nu men de e en smäll jag tar, lönen sänks med ca 2000 kr på en heltidslön...
Känns helt overkligt att jag ska få se en helt annan del av vården, fatta vilken grej.. Detta e stort för mig :)
Och tack än en gång min cyberfriend Aliana för du fixa detta till mig :)
En tjej som jag träffat endast via bloggen innan hahaha, men idag hade vi vår första blinddate hahaha.. Va riktigt kul o träffa dig.. Sorry om jag va lite stel, va så jävla nervös bara ^^




Så imorgon ska jag ringa till min gamle gymnasieskola, för jag såg nu ikväll när jag kolla igenom mitt betyg att där e ämne jag skulle ha godkänt i som jag inte fått, ämne jag tenta upp sista veckan och fick godkänt på men som dom inte ändrat, att jag inte tänkt på att se de innan.. Så nu hoppas jag verkligen att skolan kan fixa de annars vet jag inte hur de går....
Nä nu skiter jag i detta för ikväll,
ha de fint mina vänner

1 kommentar:

  1. Hahaha du får dispans denna gången med stelheten :D Man får va nervös!
    Nästa gång begär jag mer hahaha :P
    Kram!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha