Translate

tisdag 9 november 2010

Hängröv..

Japp idag va jag hos tandläkaren IGEN, ett jävla  borrande, brrrrrrrrrrbrrrrrrrrrrr, de ekar fortfarnade i skallen på mig, men imorgon ska jag göra de näst sista besöket sen ska jag få isatta mina jag ska ha sen...
Va och träna igår, FÖRSTA gången på evigheter.. Har ju varit så jävla mycke med skolan hela dagarna sen kommer man hem lagar mat och umgås någon liten timme med familjen sen läxor sen sova, så tid till träningen har varit minimal, men igår tog jag mig i kragen och gick dit, va en kort dag i skolan och älskling e ju hemma nu så jag behöver inte stressa hem.. De va sååå skönt faktiskt så imorrn ska jag dit igen, måste försöka få in rutin igen på de.... Körde samma tempo som jag gjort förr, och de gick galant, IGÅR, idag har jag en jävla träningsvärk i bröstmusklen och armarna, HUJA.. Hahahahaa...
Helt sjukt hur man kan se, hur jävla hängig fettet på kroppen blir när man inte tränar, tittar mig i spegeln och ser verkligen hur den har förändrats pga att jag inte tränat, så nä fy så vill jag inte se ut...
Nä nu ska jag umgås med vår lilla lånedotter Mathilda :) Syrrorna e i Egypten med sina gubbar, så vi har Mathilda här tills på fredag då dom kommer hem, underbar tös <3
Så tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha