Translate

måndag 1 november 2010

Busfabriken

Vilken jävla rolig dag vi haft :) Vi bestämde igårkväll att vi ville åka till Busfabriken i Helsingborg så Sigge kunde få leka av sig, och Alex med :) Tog med oss min systerdotter Mathilda 11 år också och hon tyckte de va minst lika roligt hahahah... Jag blev som barn på nytt, kröp i tunnlar hoppa i hoppborgen med Sigge, ja med mera, kul va de :)


Ikväll fick jag ett VÄLDIGT trevligt inlägg på FB, ett ev jobb, ska ringa imorgon och se OM jag har chansen att få jobba inom Region Skåne, FATTAR NI ,en dröm kan bli sann, jag hoppas så in i norden...
Så håll tummarna för mig :)

Imorgon ska jag till Tandläkaren igen och laga hålen jag har, sen blir de väl att fixa mina framtänder en annan gång :)

Nä nu e de mys med familjen ikväll <3
















1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha