Translate

lördag 13 november 2010

Ynkliga mig

Detta e helt klart den värsta förkylning jag varit med om, igår hosta jag en massa torrhosta och de ville inte släppa alls, sen på kvällen tappa jag rösten och ja den e fortfarande borta, sen när klockan började närma sig 21, så började de bli svårt att andas, korta andetag, JOBBIGT.. Ja så jag snodde lite bricanyl som vi hade hemma sen Sigge va sjuk, och efter någon timme blev de helt klart bättre, och natten har jag frysit svettats och frysit igen, skitjobbigt....
Imorse vakna jag av att de va full rulle däruppe med Alex och pappa men jag gick upp FRYSANDE och patetisk, tog panodil och lite mer bricanyl och la mig igen, sov till nu typ, kroppen skakar, benen e som spagetti, ögonen halvöppna och ja jag mår SKIT, andningen e mycke bättre och jag hostar inte torrhosta mer, sköönt, de gör ju så jävla ont i halsen... Dagen blir nog inte mycke för min del, men ja bara jag blir frisk....
Inte ofta jag tycker synd om mig själv men nu gör jag de faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha