Translate

måndag 22 mars 2010

Var finns en snygg klänning???!!!

gAHHH ja jag letar klänning till min systersons student i juni och jag kom på att jag e nog ganska så smal o fin då hehe så då SKA jag va så fin och våga visa mina smala ben :) Jag vet om att mina ben ser helt ok ut när jag väger 73 kg så de jag ha kommit ner till då :)
Men nu vet jag inte vad jag ska ha för någon, vill ju den ska sitta tajt men ändå inte porrigt, eller lite löst men inte för löst hahahah vill ju visa vad man lyckats med :D
Ja de kommer bli svårt detta :)
Men ni får se när jag hittat den, har ni tips på sidor där dom har snygga klänningar så tipsa gärna miiiig :D

3 kommentarer:

  1. asos.com,bubbleroom.com,nelly.se?eller e det .com?

    SvaraRadera
  2. modehus.com/se har många fina... bubbleroom är min favvo!

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående..bubbleroom har skitsnygga klänningar! Och sen har jag nu hittat en annan schysst sida me kläder www.bonprix.se. Aldrig testat de, så vet inte hur de sitter eller nåt. Men de hade huuur mycket schysst som helst, iaf i min smak, hehe.

    And by the way...du kommer att vara gourgeous till sommaren så som du ligger i med träningen! :-)
    //J

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha