Translate

tisdag 23 mars 2010

Allt flyter på!!

JAAAAA Sigge har fått en dagisplats precis där vi ville ha han, ett RIKTIGT dagis, detta dagis ligger typ 300 meter från där vi ska bo så de kan verkligen inte bli bättre, Alex står också i kö på de stället :)
Vågar man jubla eller, ja de känns som så mycke bara går så bra för oss nu, allt har klaffat detta året, förra året sluta ganska illa ekonomiskt o så, men detta året går allt (änsålänge) precis vår väg, och vi e jätteglada att allt går så bra men man e lite smårädd för att de ska komma en smäll eftersom de nästan alltid brukar göra de när de gäller oss men de hoppas vi INTE, så vi ska njuta av all lycka vi bara kan, för man vet aldrig när mattan dras bort igen....

I eftermiddags gick vi en promenix till lilla Trollsjön, och Sigge han gick NÄSTAN hela vägen dit, han ville absolut inte sitta ner i vagnen så han fick gå :) så gav vi ankorna mat och så skulle vi traska hemåt igen men inte Sigge, han stanna och ville INTE gå hem hehe, vi försökte med HEJDÅ NU GÅR VI, men han vinka hejdå och började springa andra hållet när han såg pappa gömma sig bakom ett träd hahaha, såg så sött ut :)

Imorgon fyller min lillelille bebis 6 månader, inatt klockan 02,15 för exakt 6 månader sen fick jag min värk som hjälpte min lille plutt att komma ut till stora världen :) Känns helt otroligt att tiden gått så fort, DÅ låg han bara i min famn i fosterställning och nanna NU springer han flintstone i gåstolen hahaha, han gör precis som Flintstone, trampar som tusan sen sticker han haha...
Mamma älskar er mina pojkar 

1 kommentar:

  1. Så jä-la kul o se att allt flyter på så bra för er! Och hoppas det fortätter göra det! Massa grattis till allt iaf! //J

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha