Translate

måndag 22 mars 2010

Jag kommer lyckas, avund kommer verkligen inte stå i vägen!!!

Ställde mig på vågen idag och ja glad blev jag, den går neråt hehe.. Mår så bra med mig själv nu, innan va kroppen dallrig och fet men nu börjar den bli riktigt fit, och jag har verkligen träningen och tacka för de, hade jag gått ner i vikt utan träning så hade säkert kroppen varit dallrig ändå och de va ju de jag mådde dåligt över, så tack för träningen, kommer bli jobbigt sen när MaQan har börjat jobba eftersom jag bara kan träna på kvällarna då och man e som piggast på morgonen men detta e jag värd så de SKA gå....
Skönt att man äntligen kan se sig själv i spegeln och tycka att man FAKTISKT börjar se sexig ut igen :)

Ganska kul o se också att vissa folk har svårt att ge en komplimanger för man gått ner, jag menar jag har dock gått ner 11 kg nu sen februari och de SYNS men ändå så har man dom som inte kan säga vad fin du börjar bli, jag har aldrig problem med att ge komplimanger till folk som gått ner i vikt eller gjort ngt annat, jag tycker de e kul att dom lyckas... Men men JAG vet att de syns och JAG känner att jag gått ner, så de räcker men visst hade de varit kul med komplimanger från dom som man verkligen bryr sig om eftersom man själv e generös med sådant, men avund kallar jag de....
HA
nä nu ska jag slurpa lite kaffe sen ska jag träna :) Och sen ska vi packa IGEN hahaha tar aldrig slut....

5 kommentarer:

  1. Men herregud, bry dig inte om dem, du är ju duktig. Kan inte säga nåt om du ser ut för jag har ju inte sett dig!!!! Men det är du säkert, va du innan med, med eller utan fett ;) puss (väntar på att få se dig!!!)

    SvaraRadera
  2. Ninni,du är super vacker! hur du än ser ut.Nu vet jag att det inte e det ditt inlägg handlar om,men jag ville bara säga det ändå,jag har alltid tyckt att du e super vacker!Jag förstår ditt vemod gentemot dem som inte kan ge komplimanger,det enda jag kan tänka på är att det är synd om dem människorna som inte kan glädjas åt andra.
    Tusen pussar o kramar

    SvaraRadera
  3. Folk är så himla negativa hela tiden! Verkar som att man slutat ge komplimanger nu för tiden? Ursch va trist det är. Grattis till viktnedgången, förstår att det måste kännas oerhört skönt:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack! Det är första barnet och det känns väldigt spännande:-) Men självklart har ju inte alla i ens närhet kunnat säga grattis eller dylik ändå. Det är kanske för mkt begärt eller vad tror du? ;) Förstår inte vart alla dessa negativa människor kommer ifrån? Hmm. Man får försöka att inte lyssna helt enkelt, lättare sagt än gjort dock. Hoppas du får en härlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Har ju alltid haft samma problem ja..att vänner inte kunnat säga några komplimanger eller dylkit,,så jäla tråkigt! jag själv har nada problem me det!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha