Translate

måndag 15 mars 2010

Förstörd mellan benen.....

Helt totalt förstörd mellan benen.... Spinning e anledningen hahhaha... Träffa min tränare imorse och vi snacka lite om att jag tappat motivatonen med denna dryck, tycker de e skitjobbigt och när man väl ätit en gång så blir de jobbigare och gå på bara dryck igen, så vi snackade och han tyckte jag skulle vara med på ngt som heter Cirkelträning, jag frågade vad de innabar och han förklara att han har satt upp 10 olika stationer som man gör 45 sek på varje station, typ ligga på rygg och hålla benen uppe eller cykla, veva hantlar i luften jag med mera, men jag tänkte inte på att de skulle va så JÄVLA jobbigt så jag sa ok jag hänger med, men först gick jag på gångbandet i 20 min sen in på cirkelträningen, och FY FAN vad jag svettades, jävlar vad jobbigt de va och jag kan säga jag har NOLL magmuskler, har ju inte tränat dom alls eftersom man ska vänta ett tag efter man varit gravid så magmusklerna har gått samman igen, jag kunde inte ens ligga ner och hålla benen uppe i 2 sek, kände verkligen att där inte va några muskler, ajja helt halvt förstörd DRICKA DRICKA, så får jag info av tanterna att sen blir de spining efter detta...
WHAT hahaha nänä jag har sagt till patrik att han lär INTE få med mig på de, men jo de va bara att snällt hänga med strömen in till cyklarna, och han placera mig SÅKLART längst fram mellan 2 veteraner som cyklade på som as, men inte Ninni för jag höll på att avlida.. Föder fan barn 10 ggr om hellre än spining hahahha....
Sen hade jag o partik ett möte för att få upp motivationen igen och de kändes så mycke bättre igen..

Men nu har jag pisseont mellan benen, kan knappt sätta mig ner för de SMÄRTAR i rövkotorna,...
Nätack spinning får vänta för min del hahhha....

Ungarna e lite på bättring, Alex e nog i toppen av sin förkylning nu, men han e duktig min lille kille, han kämpar på.... Hoppas snart mina älsklingar e friska och krya så vi kan busa en massa igen.. 

2 kommentarer:

  1. Heey

    TAAAAAAAAAAAACK :D
    Dina gossar är så söööta dem också :)
    kram Love

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha