Translate

tisdag 16 mars 2010

Årets uppgifter e på go väg avklarade

Hur kan jag va så här jävla trött, känner hur de svider i ögonlocken, tung i skallen, jobbigt men jag ska inte plåga mig själv så länge till, de blir sängen snaaart.... Har varit lugnt här hemma, MEN tvättat har jag gjort iallafall, all denna jävla tvätt, tar aldrig slut, korgen blir nästan lika full igen...
Älskling målar om hallen, den va vit innan men den har blivit helt skitt så vi målar om den igen, och jag minns när jag va gravid och jag fick måla den jävla hallen FLERA ggr för de skulle bli klart, never again säger jag så min gubbe gör de på eget intiativ hahaha..
Sigge har mått MYCKE bättre idag, så skönt att han kan andas normalt igen... Lillebror e också på bättringsvägen, ganska snorig fortfarande och smått hostig men ändå bättre...

Fan vad jag längtar till vi ska flytta, ska bli så skönt o komma ifrån denna sunkiga lya.. Här e inget syre så man blir helt slö o jävlig USCH, ska bli sköööönt..

Idag va min älskling och pratade med sin nya chef och detta känns SÅÅÅ BRA, han kommer få en jättebra lön, så när alla vanliga räkningar e betalda så kommer vi kunna leva gott igen :)  Men de ska sparas, har en massa vi vill göra, så spara spara....
Men de känns skönt efter de jobbiga man haft att äntligen kunna andas ut igen...
Men kommer ni ihåg listan jag hade

Detta året ska vi få den lägenhet vi vill ha,
detta året SKA jag få fast jobb,
detta året ska våra barn börja på dagis,
detta året SKA vi förlova oss,
detta året ska vår ekonomi komma på fötter igen
detta året ska jag få tillbaka min kropp

Ja vi e på go väg med allt så de känns lovely, men man kommer väl få en däng fler ggr så nu ska vi passa på o njuta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha