Translate

torsdag 18 mars 2010

Sony Ericsson W595

Så då har jag gjort om bloggen IGEN Hahaha, tycker de e kul faktiskt, skulle kunna tänka mig gå en utbildning eller ngt så man hade kunnat lära sig html och så, hade varit nice och förstå sig på alla koderna, jaja de e jag de ju hahha.....
IDAG har jag fått mig NYA FINA telefon, så jävla skönt ska jag säga er..
Jag har/hade en samsung touchwiz och jag HATA den, va så jävla drygt o skriva sms och så eftersom man fick skriva med sitt pekfinger och man va tvungen och trycka en massa innan sms skickades, nä för dryg för mig.. Men nu häromdagen så fick vi ett erbjudande från 3 om att ha hemtele till mobilen istället, så vi nappade på de och vi fick en ny mobil hehe, EN ROSA så jag kan ha den, så nu har vi min samsung som hemtele istället och jag använder min nya fina rosa Sony Ericsson W595.. Älskar den, hur jävla nice som helst LÄTT och skriva sms och skicka, lätta inställningar och allt, så jag e kär i min lilla rosa <3


Imorrn ska jag jobba sen e man ledig i 2 hela sköna dagar, hoppas de e lika fint väder då som de varit idag, eller ja fint har de kanske inte varit ida men skööönt, känner hur våren kommer, luktar så gott...
Som jag längtar...
Nä nu ska damen här knoppa in i bingen och nanna, så man e pigg imorgon på jubbet :P
Ha de fint mina vänner

2 kommentarer:

  1. Jäääääääättefin blogg gumman :)

    SvaraRadera
  2. Mycket bra telefon, jag e nöjd;) Då kan man kanske förvänta sig ett litet sms eller två nån gång nu när du har ny tele, ha ha Kram Nina

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha