Translate

onsdag 24 mars 2010

Åsikter blir skitsnack...

Ja jag tog bort mitt arga inlägg, för som personen i fråga så behöver ju inte ALLA få veta vad som händer.... Och jag kan be om ursäkt att de gick ett steg för långt, och de står jag för.... Så ursäkta för mitt aggressiva påhopp K..

Sen får man då höööööra att jag sitter och snackar en massa SKIT hahaha ja jo de kan jag hålla med om, skitsnack e roligt MEN de e åsikter inte skitsnack för mig... Sen när en åsikt vandrar från den ena till den ANDRA så e de ofta inte den åsikten de va ifrån början, utan skitsnack... Men men
Sen att mitt lilla liv enbart handlar om skitsnack de gör de INTE, personen som fått höra åsikterna har själv då suttit o snackat en massa åsikter, men man väljer ju vem man vill lyssna på.. Konfrontera MIG istället och fråga om de som blivit sagt så helt ärligt berättar jag, jag e inte rädd för att säga sanningen om jag blir tillfrågad och de vet du lika bra som jag... Och jag VET vem som sagt de eftersom jag då inte har pratat med så många de senaste 8 månaderna typ.. Har typ 2 att välja på, ja kassa människor som sitter och mjölkar åsikter för att få medhåll och kunna snacka skit, förstår du vart jag vill komma.. Men hade du frågat mig om de som blivit sagt hade jag sagt till dig som de va, men istället väljer du att lyssna på skit och intriger... 

2 kommentarer:

  1. Jag väljer inte att lyssna på det och det som jag har hört att du har sagt om mig har jag flera ggr försökt ta upp men har inte kunnat komma någonstans med det eftersom vi inte har träffats på flera månader... K

    SvaraRadera
  2. Hey!

    Taaaack :) jag är nöjd med designen:) Du borde byta om du vill få en fin och fräsch design men blogg.se kan strula ordentligt mycket ibland asså, tyvärr!!! :(

    kram Love

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha