Translate

torsdag 11 februari 2010

Sakna

Gomorron :)
Ja sitter här och dricker mitt kaffe och njuter, ska snart iväg till jobb :) Sen e jag ledig imorgon, sen ska man jobba helgen och de e många timmar man ska jobba, kommer kännas lite jobbigt o vara borta alla dessa timmar, från mina små bebisar, speciellt från Alexander eftersom jag vet han saknar mamma jättemycke, men jag måste ju mitt lilla barn....
Känns skitbra på mitt jobb, alla e jättetrevliga och rara.. Jag har jobbat där innan men inte så mycke men jag känner ju alla ändå eftersom man jobbat i hela huset, hoppas verkligen att man kan få en fast tjänst där HOPPAS HOPPAS....
Men de tar ju liiiite tid innan man lär sig alla dessa inkörda rutiner, men jag har varnat dom så e de ngt får dom säga till hahahaha... Simpla saker som matbeställningen:) Många järn i elden nu :)
Nä nu ska man mysa vidare en stund sen jobb....

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig som jobbar fast du har en liten, beundransvärt! Inte alla som hade gjort det.

    Kramis

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha