Translate

tisdag 9 februari 2010

Skallig

Ja då har man snart tappat halva frissan igen, varje gång jag duschar så har jag handen full av hår VARJE gång jag drar igenom med handen... Sen e tröjan full av hår när den åkt på och här ligger Ninnihår ÖVERALLT, så tunnhårig har jag blivit IGEN... För er som inte vet så tappar många mycke hår ungefär 3-4 månader efter graviditet pga hormonomställning som skett i kroppen.... Jag började tappa hår för 1 månad sen men de e inget jämfört med hur mycke jag tappar nu, hoppas de slutar snart annars kommer jag väl bli skallig snart

Huja så här får man väl göra snart hahahaha

Tappa mycke hår efter Sigge med men de lyckades växa ut ganska bra men nu trillar de av igen....

2 kommentarer:

  1. sån tur hade inte jag efter nån av graviditeterna, jag skulle gärna ha tappat en del hår, fat jag har så tjockt hår=jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Jo tack,men mitt värsta håravfall började typ när Alicia fyllde 1 år... jag blev fan rädd för några veckor sedan då ajg fick värsta tussen i handen o på borsten o på golvet var där tusen hårstrån..Jösses.. men men..så e det..:D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha