Translate

fredag 12 februari 2010

Frissan idag och bli ompysslad

Ledig ida :D japp och jag ska till frissan idag och färga om mitt hår... Vi får se vad dom gör med de, ville ha ljusa slingor men eftersom jag har röda pigment i håret så ville han inte de, och med tanke på att man e snart flintis så e de väl bäst att vara ljusare än mörkare, så ser jag inte skalligare ut eftersom min utväxt e blond, fast min gubbe vill ha mig mörk hehe men de skiter jag i :) Hahahaha....
Och jag ställde mig på vågen idag och vilket glädjeskutt, jag har stått stilla nu ett par veckor men NU hade jag gått ner 1 kg(sammanlagt sen jag börja seriöst -4kg) så jag har bara 1 kg kvar till Siggekilona SEN e de bara 10 kg till jag ska ner hahaha och givetvis vill jag ju ner mer efter de men målet e först till siggekilona :) (de e vad jag vägde när jag blev gravid med alex.)

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha