Translate

söndag 21 februari 2010

Kul kväll igår


Fan vad kul jag hade igår :P Gick hem till Diana när barnen gått o lagt sig, satt och snacka en massa, de va jag Diana och några tjejer till som va där :) 2 Av töserna va gravida, så fina...
Den ena tjejen hon va i v28, och jag va bara TVUNGEN och känna på hennes mage hahaha, jag känner inte denna tjej alls, tyckte säkert jag va störd, där stod jag o prata med lilla bebismagen hahahhaa störd jag vet....
Saknar magen FAKTISKT hahaha...
Hon hade en flicka sen innan som skulle bli 14 månader när syskon kom, och jag måste nog vara en hemsk människa hahah, jag sa att de har varit de "jobbigaste" jag varit med om och jag rekomenderar inte till någon ÄN att skaffa barn tätt hhahahaah... De har ju självklart blivit lättare men i början ville jag bara, hmmm ja typ poff soooova tills barnen blivit större hahahaha, nä men de har ju varit tufft och denna tjej va ensamstående, och jag sa till henne att se till att ha en massa hjälp och stöd för de kommer bli tufft.. Alla som skaffar barn tätt har en STOR eloge från mig, starkt.... Men kom inte till mig om ni vill enbart ha solskenshistorier  hahahaha, jag säger som de e och har varit för mig :P
Sen visst har man barn som sooover hela tiden och allt e lugnt så självklart underlättare de men ha två ungar som vill ha uppmärksamhet heeela tiden e TUFFT ahahah
men som tur e så lär man sig, både JAG och dom ..:P

Imorgon ska jag till Aktiv (träningsställe) och prata med patrik, han ska guida mig runt där visa mig alla maskiner som jag ska träna på och även få reda på vad jag ska träna, sen blir de väl vägning och sånt.. Sen börjas de, e verkligen skitnervöst, vill klara detta men tanken på att klara mig på 3 små soppor om dagen gör de jobbigt, men så kommer de va för jag SKA..

Slinga håret igår, och de blev helt ok faktisk, men jag ska pausa håret lite sen ska jag slinga de igen...

Kl 11 ska vi på bvc och mäta o väga och en liten sprutjävel igen.. Hoppas de inte blir några eftersmällar, som feber orolig och ja alla skitbiverkningar... Nä nu ska jag äta ngt...
XOXO

3 kommentarer:

  1. Hej. Låter som ni hade en trevlig kväll synd att jag var bortbjuden på annat håll.
    Så kul för dej att du har blivit utvald på Xtravaganza grejen, du kommer bli så snygg när du är klar med programmet och du kommer klara det galanat under tiden det pågår. :) ha en skön söndag kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade också väldigt trevligt igår:) Och nej,jag tror nte att hon tyckte du var störd för att du pratade med hennes mage:) Hade inte du gjort det så hade jag.. hehehee

    SvaraRadera
  3. det är 2,5år mellan erica o Loke och jag tycker det har varit lagom.
    MEn det blir nog en rejäl omställning oavsett hur många år eller månader det är mellan barnen =)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha