Translate

måndag 22 februari 2010

Xtravagansa dag 1

Ja idag har dagen sprungit iväg, började med Bvc besök med Alexander och ja han e mig en riktig liten Buddah hahahaha, han väger nu 9800 g och e 66 cm lång hehe, så va de sprutor också och han blev så ledsen min lille plutteman...
SEN gick jag till Aktiv för mötet med Patrik, all info som behövdes och så visa han mig vad jag skulle träna, så jag har tränat och druckit min delikata Kycklingsoppa ikväll, helt ok faktiskt, spännande o se hur dom andra smakar :) Känns faktiskt jävligt bra detta, känner mig motiverad till 1000.. Fick även reda på min fettmassa jag har hahaha ja de va inte SÅÅÅ farligt men jag hade en del.... Men de ska väck.. Känner mig helt ok trots de lilla man ätit idag, men de kommer väl :P Dom sa ungefär 2-3 dagar innan de värsta e över...

Alexander han tultar rundor i sin gåstol, glad att han har den faktiskt, han tycker den e så kul...
Nä nu ska jag fixa och ha mig sen knoppa i säng tidigt eftersom de e jobb imorgon...
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha