Translate

söndag 28 februari 2010

Känner mig lycklig igen, så skööönt

Något har hänt i min kropp :) Jag känner mig så lycklig över allt som e runt omkring mig.. Känns som allt som tyngt ner mig innan bara e som bortblåst... Fattar inte hur de bara kan vända så.. Ni vet dom känslorna jag snacka om innan i ett annat inlägg, så känner jag verkligen inte mer och de känns SÅÅÅ jävla skönt.. Vet inte om de beror på att jag börjat jobba, fått en liten paus eller om de beror på den viljan jag plötsligt fått i min hjärna om att jag KLARAR av de.. Jag känner mig så stark igen och mitt rätta jag har hittat till mig igen, fan vad de känns bra...


Imorgon ska min lille Siggeplutt skrivas in på Dagis, den första dagen han ska vara där 3 timmar, vi kommer vara med han i 3 dagar 3 timma per dag,... Vet om att han kommer stormtrivas, lite mer aktivitet, massa kompisar att leka o busa med, så visst känns de bra men samtidigt nervöst hehe.. Känns som man tar hans lilla Oskyldiga jag ifrån han, han e ju så snäll till alla..

Har nyligen kommit hem från jobbet, har haft delat pass idag, men de känns inte så farligt, som sagt, trivs på jobbet så de känns som de kvittar hur jag jobbar hehe...
Nä nu ska jag vila mina ben pussa på min gubbe och njuta av ledigheten...

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha