Translate

lördag 27 februari 2010

Ja man har jobbat idag och dagen har gått bra, trivs som tusan på jobbet, allt flyter på mer och mer.. E lite smårädd att man ska glömma ngt så de känns som man har tusen bollar i luften och allt ska läras på en gång.. Vill ju att dom ska känna sig nöjda med miiiiig hehe... Jag e ju inte rädd för o jobba men jag  vet mina svagheter och de e tvätten man har, så de e verkligen ngt jag försöker att INTE glömma...

Måste säga att jag har inte mått så här bra som jag gör nu på MYCKE länge, så jag börjar undra vad fan där e i den där Xtravagansa pulvret hhahaha, men jag antar att jag får i mig precis alla vitaminer och grejer som jag kanske haft brist på innan och därför man varit deppig sur lättirriterad osv
Men nu känns allt så bra och jag har energi, jag orkar göra saker utan att känna att de skulle va jobbigt på ngt vis, känns som jag letar efter saker att göra hela tiden hahaha, allt känns jävligt bra måste jag säga..
Så även om jag inte får njuta av en massa gott så vinner jag ändå för jag mår skitbra....

Nä nu ska jag fortsätta njuta av kvällen.. Hoppas ni gör desamma :)
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha