Translate

tisdag 2 mars 2010

Underbara underbart

HEEEEJ :D
Nu har jag inte skrivit på fleeera dagar känns de som hehe...
Här hänt en del och VI SKA FLYTTA :D fattar ni hehe, vi fick lägenhet precis där vi vill booch de känns så jävla bra ÄNTLIGEN... Vi kommer flytta till en trea och de passar oss alldeles utmärkt, pojkarna kommer få dela rum sen när de blir aktuellt så de e inga problem, vi  sänker månadskostnaden med 1900 kr och Sigge och Alex kommer få så många kompisar på detta ställe, känns helt WONDERFUL

Ja sen hade vi inskolning på dagis för Sigge igår och de gick inte alls som vi förväntat, men vi diskutera här hemma och betsämde att ge de en chans till, fast jag kände att jag inte ville, men gubben e där nu med Sigge och idag har de varit så mycke mycke bättre, dom va fler personal och dom skulle dela upp ungarna till 2 grupper istället, eftersom dom själv tyckte att de blev för mycke tydligen..
Idag hade dom suttit ner och sjöng en massa visor, längre än igår och alla ungarna uppskatta de så mycke, igår va de 2 min fruktstund och 2 min sång, kasst enligt mig, lite mysfaktor  HALLÅ, men idag hade de tydligen varit mycke mer... MEN vi kommer göra stickkontroller och även min syster hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha