Translate

torsdag 21 januari 2010

Underbar dag...

Japp dagen idag har varit super...
Lunchen spendera jag med Diana, käkade mat på hennes skola och vi satt och snacka en massa, inga barn, bara hon och jag, blev vegetarisk lasagne men den va inte supergo, hahah men sällskapet va de viktigaste :) Och superskönt att komma ut och umgås....

Sen när jag hade kommit hem så hade pengarna kommit in på kontot, så jag satte mig och betala in allt på direkten så nu har vi allt på ett ställe, så jävla skönt o slippa tänka på räkningar som har dessa skiträntor osv.. Men man lär sig i livet, och de blir absolut inte mer avbetalningssaker mer, allt ska betalas kontant, för vi ska SPARA... Sen när jag börjat jobba ordentligt så ska jag höja inbetalningen på lånet så man blir av med de snabbare... Så e de med de...


Roligt med dessa "kloka" människor som tydligen kan allt och vet allt samma dag som dom föddes!!!!

2 kommentarer:

  1. så skönt för er =) många stenar som föll bort/pia

    SvaraRadera
  2. ja det är tur man kan välja vilken färg man vil ha så man sliper se ut som Anna Anka. Hälsningar mor

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha