Translate

torsdag 21 januari 2010

Dagens skoj

Så glad jag blir :) Ni skriver kommentare :) De e roligt när ni skriver hehe..

Idag kommer pengarna och alla jävla räkningar ska betalas THANK GOD, jag tror dom kommer iallafall, hoppas de:)
Idag ska jag till Diana och träffa henne på hennes skola så ska hon och jag äta lunch där :) Och givetvis bara snacka en massa :)
Men nu ska jag försöka hinna färga om mitt hår innan jag ska dit hahaha kan ju inte visa mig där när håret ser ut på detta viset, som en klok kvinna sa, de e lika bra att gå till frisören direkt istället för att färga de själv, blir dyrare om man inte blir nöjd hahaha (Nina som sa detta):)

Nu måste vi sätta in stolarna för lille Sigge har kommit på att de e så kul att klättra på stolar, igår stod han och va på väg upp på bordet, jisses... Man tänker inte på de innan dom gjort de... Sigge tultar rundor som bara den här hemma han går så fint nu, med skor e han skitdukitg men de borde han vara med tanke på all träning han har med Sina adidasskor, han vill vi ska sätta på dom hela tiden så han springer runt med blöja och adidas hahaha, ska ta ett foto på de, ser jävligt sött ut :)

Nä frukost sen färga håret :)

Börjar bli förkyld med.... Inte skoj...

Ha en bra dag mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha