Translate

fredag 22 januari 2010

Förlovningsringar

Idag har jag fixat mina naglar :) Sååå fina e dom hehe, jag älskar att ha långa fina vita naglar, så där finns en liten thai runt hörnet som gör de billigt så hon fick fixa dom :) Blev helt ok, så nu e jag fiiiiiin :) Så glad man kan känna sig för sådana saker :)

Och idag gick vi och titta på förlovningsringar, vi vill inte ha alltför dyra utan normalpris liksom, lägger hellre mer pengar på vigselringen isåfall, men jag såg en skitfin silverring med 2 blingisar, men Maqans va helt i glansigt silver och han gilla inte den, TYPISKT..... Jag kan inte släppa denna ring men han ger sig inte suck hahaha faaaaaan...

Nu e MaQan iväg och handlar hem massa mat så vi kan fylla på skafferiet igen, blöjor mat välling ersättning ja rubbet.... För allt e nästan slut...

Nä nu kallar Alex

Tjing tjing

1 kommentar:

  1. Va roligt för er att ni ska förlova er :) Grattis får man väl säg då! :)

    Sen får du ju komma och göra vid naglarna hos mig efter att jag lärt mig göra franska!!Det ska jag få lära mig nästa helg :)

    kram på dig

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha