Translate

söndag 10 januari 2010

Spegeln ljuger för mig...


Jag mår uppriktigt sagt ILLA när jag ser fotona sen helgen, antingen ljuger spegeln för mig eller så e jag inte direkt fotogenisk just nu... När jag va här hemma så tyckte jag att jag såg helt ok ut, lite småhet TILLOCHMED men nu när fotona ploppat fram så fick jag en smärre chock.. Tack till alla vänner som säger att jag e fin men tyvär kan jag inte ta åt mig de än, för jag vill verkligen inte se ut som jag gör, BLEKFET... Men bilderna blev ett Wakeupcall iallafall, så jag ska fan ta tag i detta nu.. Så jävla tråkigt bara att de tar en jävla tid att gå ner bara men jag ska lyckas...  JAG SKA LYCKAS!!!! Vägrar detta nu.....

De sjuka e att jag äter faktiskt inte mycke skit, dricker väldigt sällan läska och om jag gör de så blir de ett glas, godis händer ALDRIG, chips nä de e lätträknat hur många ggr jag åt de förra året, Pizza de har inte hänt detta året och december tror jag vi åt de 1 gång kanske 2, Ben&jerrys JA den har jag ätit men absolut inte många där heller, nu kanske jag max ätit denna hemska glass 2 ggr på en månad, äter på kvällen nä inte de heller, visst har de hänt men verkligen inte ofta.... Nä felet här hemma med mig e att jag äter knappt under dagen sen äter vi middag och då äter jag väl en normalportion 2 potatisar och en köttbit och sås (ja den e inte bra jag veeet)
Så jag måste komma på en metod som funkar för mig hmmmmm

Detta e innan jag blev en tjockis och detta e mitt mål


4 kommentarer:

  1. Då kör vi!!!! =) stöttar dig bäst jag kan om du vill=)

    SvaraRadera
  2. Åååhhh guuuuuuuud gumman vad vackra bilder..:D Men alltså handen på hjärtat så tycker jag faktiskt att du e vacker alltid..men jag vet e man int enöjd själv så e det faktiskt det som väger tyngst..JAg e låååååångt ifrån nöjd med mig själv..men jag har tagit tag lit ei det nu,,:DDu fixar det gumman!!! YOU GO GIRL!!! Puuuuuuuuusssssss

    SvaraRadera
  3. det handlar inte bara om att äta rätt, utan även att röra på sig. Motion är a och o för att gå ner i vikt

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha