Translate

lördag 9 januari 2010

Roligaste kvällen på sååå jävla länge

Igår hade jag den roligaste kvällen på mycke länge, ja tyvär blev jag trött ganska tidigt och va hemma innan klockan 24 meeen kul hade jag... Vi samlades hemma hos Diana drack en öl, sen pinna vi ut till puben ganska tidigt så där va inte så mycke folk hahah men vi hördes säkert som OM puben va fullsatt, så jävla mycke brudar kan babbla hahha...
Kände mig lite sisådär om jag skulle gå ut, eftersom jag inte har några snygga kläder som passar mig än MEN där hade jag fel, jag kom i mina jeans jag köpte innan jag blev gravid med Alex vilken glädje hehe, så jeans blev de och en snygg topp, så jag kände mig jädrans snygg alltså :)
Men vi snacka och hade oss om de mesta så de blev 2 öl ute med... Jag blev absolut inte full men ändå har man liiite skallebank idag... ajja de va de värt...

Idag har alex fått smaka lite mat, hans första mat blev potatis med majs, de gick ganska bra och han verkade inte tycka de va alltför äckligt hehe, men detta va bara en smakis...

Nä nu ska vi snart äta mat för jag e VRÅLHUNGRIG, känns som jag hade kunnat äta en häst..
Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha