Translate

tisdag 12 januari 2010

Då va de igång :)

Ja idag har jag varit duktig men jag missuppfatta de lite.. Men jag har iallafall inte ätit ÖVER de jag får hahaha
Jag har gått med i en sida där man skriver in vad man äter och så räknar den ut hur mycke kcal jag ätit den måltiden och även sen under dagen, SKITBRA, även om man kanske inte följer de till PUNKT och pricka så har jag vägledning och jag har vågen så jag väger maten, skitkul faktiskt, inte konstigt man e fet med dom portionerna man åt innan hahaha, nä så farligt har de inte varit, mitt problem har mest varit att jag ätit någon macka till frukost sen bara middag på kvällen, så jag har inte fördelat de bra under dagen men de ska jag göra nu och jag hoppas de funkar...
Jag blev glad imorse iallfall för jag har gått ner sen jag vägde mig förra veckan :) Och min midja har minskar 6 cm :D de va glädje de :)
Sen nu när vi har fått pengar ska de handlas hem nyttig frukt och en massa grönt :)

Och idag va vi ute och promenera i 90 minuter med ungarna, de va inte sååå kallt idag så de gick bra, vill inte ha Alex ute för länge i den värsta kylan eftersom har fått torrfläckar i ansiktet så jag måste va rädd om hans lilla sköra hud...

Imorgon fyller min storasyster år och de va dagen för 1 år sen jag fick reda på att jag hade ett litet embryo som växte inne i mig som heter Alex :)

2 kommentarer:

  1. Vad skoj att man kunde tipsa o hjälpa lite=)

    SvaraRadera
  2. Vad heter den sidan?Vill oxå gå ner i vikt...:D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha