Translate

torsdag 14 januari 2010

Fan vad glad jag e

Vilken lycka,jag vägde mig sist i förra veckan och då vägde jag **, sen började jag räkna kalorier i måndags och jag vägde mig idag OCH JAG HAR GÅTT NER 2 HELA KILO :) Fatta vilken lycka de va och se detta på vågen :) Jag måååååste ta ett foto på mig nu och vara halvnäck, så man kan verkligen se hur man ser ut och påminna sig när de e jobbigt att jag inte vill se ut så, bara så man inte tappar de....Nu måste jag ha styrka att hålla på med detta.. Och jag måste säga att de har inte varit svårt alls faktiskt, de ända jag måste tänka på e att äta, och inte "svälta" kroppen för de har inte hjälpt mig ett skit...
Jag KAN detta Ninni, DU e duktig sååååå duktig hehe.......
Ja liiiite självpepp får man ha :)
De kommer ju självklart va så att mangår ner hyfsat fort nu i början sen kommer de stanna upp, och de e DÅ jag inte får förlora fästet...
Ja nu e inte detta en gravblogg mer hehe nu e detta viktblogg hahahaha, nä men ni kommer få följa mig på resan lite smått iallafall :)

4 kommentarer:

  1. grattis till viktnedgången =)

    SvaraRadera
  2. Du ÄR så duktig min älskade lilla äpplebit ;) Jag är så glad för dej! O jag älskar dej så mycket min underbara pingla! Snart träffas ... <3 Puss Puss Diana

    SvaraRadera
  3. Vad kul för dig, grattis! Jag tror du kommer klara detta galant :) Kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha