Translate

onsdag 13 januari 2010

Premiär

Japp ida har vi städat, men de känns vekligen inte som vi gjort de eftersom Sigge e så glad för att sprida sin aleksaker ÖVERALLT hahahah, men nu sover han så dom har åkt ner i lådan IGEN hehe, samma procedur samma kväll..
Sen när vi städat så tog vi ungarna och gick upp till Syrran min som fyller år idag, jättekul va de, de blev en liiiiiiiten bit kaka som Celina gjort, den va skitgod, men de blev bara liiiiiiiite hahahaha.. Va så skönt också för Lillebror han har inte gillat innan när de hänt för mycke och de varit mycke ljud osv, men de verkade inte vara några större problem idag, men han e väldigt mammig men samtidigt väldigt nyfiken på allt som händer.. Jag trodde vi skulle få problem med att få han o sova men de gick utan problem så min lille kille har börjat acceptera omvärlden hehe....
Idag fick han även sitta en liten stund i sin gåstol, jag skulle inte sätta han i den för jag tror de senar upp lite i utvecklingen, men samtidigt vad gör några minuter liksom, han tyckte de va kul att kunna sitta upp och vara med :) Sigge blev jätteglad och hämtade leksaker till han och la på bordet lillebror hade framför sig, körde lite med han, så gulligt o se :)



Imorgon ska vi skriva på faderskapspapper, vi hade totalt glömt de så tanten ringde i förra veckan och sa till oss att de blev domstol, jag blev helt paff och bara sa ja men vi har glömt, lönt o dra till domstol liksom.. Ja då fick vi en tid, han e ju fan pappa hahhaaha töntigt....
Nä nu ska kag chilla vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha