Translate

tisdag 26 januari 2010

Evigheter

Japp då har jag gjort de igen :P Håller på att byta headern hela tiden men jag har kommit på nytt nu så de e kul och testa sig fram :) Kommer nog ändras många ggr till :)
Idag har vi fixat leg till oss båda, och självklart så blev man ju asful på detta idfoto hahaha, va fan ska man alltid se så knas ut på en bild man måste visa för andra hehe, typiskt att id skulle gå ut NU när man e som mest rund i huvet hahah, ajja whatever....

Sen fixa vi med en massa annat i stan som skulle göras :)
Imorgon ska Sigge till frisören för första gången :) Vi har trimmat han innan men de går inte mer, han blev helt hysterisk när vi skulle klippa han sist, så nu e de frisören hädanefter och jag hoppas de blir lyckat :P

Igår kom gravida Kimmy hit, vi har inte träffats på EVIGHETER så igår kom hon äntligen och även Nina och Wille, vilket också va en evighet sen sist men så trevligt och mys de va :) Snacka en massa och fika också såklart :)
Nä nu ska jag hoppa in och lägga mig, E ASTRÖTT nu efter alla dessa tidiga mornar och nätter med vaket tillstånd, krävs mycke av en på dagen av 2 barn så man e rätt körd nu hehe....

Natti natti

1 kommentar:

  1. Jag använder mitt pass... vägrar ha ett tjocke- id till hahahha

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha