Translate

onsdag 27 januari 2010

Bilder på mina pågar

Ja nu blir de lite bilder på mina kära små pågar



 Trött liten killeJaså mamma fotar du miiiig :)

 Nu e jag med på noterna

 Pilla lite i örat

 Mor och son



 Vår lille buddah e helt inne i tvn :)



Idag har Sigge blivit klippt :) HOS FRISÖREN
ja vi har ju trimmat han innan men de funka inte mer eftersom han nu sist blev helt hysterisk så vi boka in en frisörtid idag och de gick jättebra, men hon va tvungen o trimma lite i nacken men de gick, den lät inte lika mycke som vår :)
Så nu äntligen e han så fin i håret :)
Annars har vi faktiskt inte gjort så mycke mer idag, detta väder e inte så kul tycker jag, längtar som ett as efter lite värme, så mycke skönare allt kommer bli, slippa alla dessa kläder som ska på och av hela tiden, bara ner med ungarna i vagnen och sen ut, såååå mycke enklare :)
Nä nu ska jag titta på real housewifes hehe, love drama hihi....

Tjing tjing

3 kommentarer:

  1. fruktar för den gången vi måste till frisören med Loke =D han blir hysterisk när vi oxå kör med trimmern, men det får gå ;p

    SvaraRadera
  2. Jösses!!! Vet du om att du e så super vacker! Det e du verkligen,jösses kvinna,din man ska skatta sig väldigt lycklig!! Jag e inte lagd på det hållet men jag måste säga när jag tycker att någon är vacker..:DPuss o kram

    SvaraRadera
  3. Tessan: Ja vi fruktade också men de gick fint :)

    Therese: Du e för söt <3 puss på dig :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha