Translate

torsdag 10 december 2009

PrickFAAAAN

Sitter här och skulle ha lite morgonmys själv men som vanligt hörde Sigge kaffekokarn så han började babbla inne på sitt rum hahaha lät så gulligt, nu ligger han hos pappa och myser i soffan och lillebror nannar än...
Igår va vi ute o gick en promenad på 1-2 timmar, uppfriskande, vi gick upp där Sigges Dagis kommer vara, de va jättefint där, hoppas bara på att vi kan få en lägenhet där uppe så har vi nära och bra dit...
Jag ringde till dom som har hand om lägenheterna där uppe, och hon sa helt annat än vad gubben jag pratade med häromveckan, hon sa att dom inte har ngt kösystem utan dom går efter den som e lämpligast, och dååå undra jag vad som gjorde att jag inte va "lämplig" och då fick jag reda på att min lilla fittiga prick jag har hos kronofogden som dessutom försvinner i januari gör att jag sållas bort när dom kollar igenom ansökningarna, snacka om SUGIGT... Men tack o lov försvinner skiten snart och DÅ skulle jag ringa igen och prata med dom, och då såg hon inte att de skulle vara några problem för oss att få en lya där... Så jag hoppas verkligen...
Ja idag vet jag inte vad som händer mer än att jag vet att vi måste tvätta, ska gå ner o kolla om där e ledigt...
Snacka med Diana igår om att vi skulle träffas på lördag och dricka lite vin o ha lite skojsigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha