Translate

måndag 7 december 2009

God jul

Ja då va barnen nattade, sigge för längessen men Lillebror han tar lite längre på sig hehe....
Igår tog vi foto på barnen JULFOTO  :) Men o få ngt som verkligen e super e jävligt svårt så den som lyckas mutar nog med en massa hahahaha.....
Men jag klippte o klistra sen i photoshop hehe, så ungarna kom på samma, Men sen när jag skulle skriva så funka inte Ö på de typsnittet jag ville ha SÅ JANE de va därför de stod God Jul  FROM Sigge Alexander.... Så nu behöver du inte fundera på de.... Pratade med mamma idag och hon undra varför jag hade skrivit så, hon hade inte lagt märke till de förrän syrran sa de till henne hahahaha, men vi har ju släktingar i usa så jag kör lite svenengelska hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha