Translate

fredag 11 december 2009

Antimobbing

http://www.skanskan.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091211/ESLOV/712109882/1057/*/eslov-kravs-pa-skadestand-till-mobbad
Blir så ledsen när man läser ngt sådant här, och HÄR kommer mina söner gå i skolan...
Jag själv blev mobbad när jag gick i högstadiet och detta e de sista jag önskar mina barn, man får men för livet, men tack o lov har jag gått vidare, men de e inte alla som klarar de utan mår dåligt hela livet... Ungar kan vara elaka men att vuxna människor inte gör ngt gör mig mer förbannad... Om detta skulle ske mina barn kommer jag kämpa mig gul o blå för att hindra de, även om mina barn själv skulle bli mobbare så e detta ngt jag även kommer ta tag i och inte gå o tro att mina barn aldrig skulle göra ngt sådant.... Hoppas av hela mitt hjärta att mina barn känner att dom kan berätta de för mig och inte lever i tystnad om de.... Denna mamman e inte o leka med...
Igår titta jag på oprah som handlade om barn som också blivit mobbade men tyvär tagit sitt liv pga de... Tänk att de kan gå så långt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha