Translate

onsdag 30 december 2009

Nyår!



Ja då va de nyårsafton och vår 3 årsdag imorgon men de blir tyvär inte mycke firande, de blir en lugn hemmakväll bara, har inte ens pengar till o köpa ngt gott att mumsa på för pengarna från fk har inte kommit än, dom kommer på Måndag, bra taiming fk... Ajja vi hänger inte läpp för de, vi har varandra iallafall :) Och hoppas att de nya året kommer bli ett lika fint år som detta har varit :) För trots mottgångar har vi lyckats ta oss förbi dom, och de har varit MYCKE mer lycka än olycka detta året som varit..
Jag börjar året bra dessutom, klockan 07,30 ska jag infinna mig på jobb :) Känns ganska nervöst för jag har inte jobbat där på typ 8 år men men, man har ju de i sig hur de funkar så såå svårt kan de väl inte bli, sen e man lite nervig för hur gubben kommer ha de här hemma med barnen men de kommer gå fint hahaha..

Känns ganska skönt faktisk men visst kommer jag sakna mina bebisar men jag vill att dom ska ha de bra och pengar behöver vi så nu får jag jobba :)

Pojkarna nannar gott nu och vi slappar..
Tittar på Victorias secret... Ja vilka brudar alltså, HOT säger jag bara, och jag e så straight man kan bli hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha