Translate

tisdag 29 december 2009

Lovehandels VS Hatehandels

Sitter här och lyssnar på min "lilla"mage som kurrar, ja jag e hungrig som ett as och de känns som de hade varit så gott med en ostamacka och lite varm chocklad men jag har ju kommit på de att vågen rör sig neråt när jag inte äter på kvällen. så jag vill verkligen inte men ack så hungrig man kan vara då....
Har gett mig fan på att jag ska gå ner i vikt, mår verkligen skit av att se ut så här så nu e alla frestelser som bortblåsta, faktiskt e jag ganska impad av mig själv att jag kan stå emot mina små sug jag har lite då och då, dom kommer inte sååå ofta men dom gångerna har tydligen gjort sitt på min figur....

En liiiiten macka :)


Kollade lite på olika utbildningar nu ikväll och där finns en hel del i alla diverse prisklasser och jag hitta även en kurs som man kan göra hemma vilket hade verkligen varit de ultimata för mig och de va inte så dyrt per kurs, och man får ju börja någonstans, men detta kommer ju inte ske nu men man får ju kolla runt lite :P


Barnen nannar gott nu..
Sigge har varit hur lugn och go som helst idag, inga fnattutbrott, men konstigt nog e dessa värre när pappa e hemma, men hörde idag att de e faktiskt ganska vanligt... Och Nina Wille och Miia och Demus va på besök i förmiddags och de blev snacka allt mellan himmel och jord <3


Men annars har dagen gått hur bra som helst och de ni sa till mig i början när Alex va ny om att de blir lättare, TACK de börjar bli de nu hahaha, inte alls lika tufft eftersom Alexander inte skriker som en stucken liten gris så fort de e ngt, nu hör man på ett annat sätt när han e missnöjd, han kan faktiskt låta ganska arg när han inte får som han vill hahaha mitt lilla liv (mammas temprament hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha