Translate

måndag 28 december 2009

Göra de man vill göra...

Jag har en massa funderingar i min lilla söta skalle, fick de efter lite småsnack med Diana om att göra de man vill göra... Och jag känner verkligen att jag vill vidareutveckla mig, och jag vet vad jag vill syssla med men de kostar en hel del och göra de jag vill göra... Plus att kommer de finnas en karriär inom de?! Ja de e ju fullt med detta i eslöv och överallt, så visst finns de en karriär men de e en tuff bransch, med många inom yrket.. Ja jag vill bli Makeupartist och nagelbyggare... Så nu tänker man en massa massa... Jag vill inte sitta som pensionär och undra var fan tiden tog vägen och vad fan gjorde jag med den... Men men ja vi får se vad framtiden har att erbjuda...

1 kommentar:

  1. Tycker du ska satsa på det om du verkligen brinner för det! Ville också bli makeup artist förut, kan än idag känna att jag skulle det..men tyvärr pallar inte min rygg det tråkigt nog..man får stå mest hela dagarna. Mina kusinbarns mamma är det, jobbar på svt1..så hon har berättat lite. :-)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha